temes

22 de set. 2008

E-MAILS

MISSATGE D'EN DAVID: EM FA MAL : L'UNGLA DEL DIT GROS DEL PEU DRET (MOLT), L'UNGLA DEL DIT GROS DEL PEU ESQUERRA (NO TANT), ELS QUÀDRICEPS, ELS BESSONS, EL TURMELL ESQUERRA (MOLT, EL TING BUTIT COM UN POLTRUC) EL PEU DRET, L'ESQUENA (LUMBARS), LES ESPATLLES, EL GENOLL DRET (MOLT), I.............. EM SEMBLA QUE NO EM DEIXO RES, PERO MOLT CONTENT I SATISFET. RESPOSTA D'EN MIA: A mi em fa mal el dit gros i tot el nervi o tendó que surt d’ell fins arrivar a la pota del peu dret, el taló del peu Esquerra, l’isquió de la cama dreta i el bessó de l’esquerra, estic més desequilibrat que l’ostia puta i això fa que caminar sense que es noti sigui una tortura de collons, ja no et parlo de baixar escales. Espero que demà no s’hi afegeixin les agulletes perquè m’ha sortit un mal de coll suposo que degut al fred d’esperar en lluís que sense apirina no hagués pogut ni anar a currar i tenia un matí ple. Estàs de sort, cabrón, vaig voler ensenyar-li el video a l’anna i com que no ser grabar amb la màquina de fotos no va quedar enregistrat, i és una llàstima perquè a aquell colèga teu que ja ho havia fet amb un altre li hauria agradat moltíssim. A veure quan surten el resultats, tinc molta curiositat. I de content i satisfet, moltíssim, tinc l’ego per damunt de les montanyes. Fins aviat

Arxiu del blog