temes

22 de des. 2009

GEL







MOLTA GENT QUE SEGUIX AQUEST BLOC M’HA COMENTAT QUE ELS HI HAVIA AGRADAT MOLT AQUESTA AFICIÓ MEVA QUE TINC DE POSAR-ME A DINS EL GEL, ÉS CURIÓS PERÒ, QUE DE LA QUANTITAT D’ANIMALADES I TONTERIES QUE ARRIVO A DIR I FER, AQUESTA SIGUI LA QUE MÉS INTERÉS A DESPERTAT. APROFITANT LES BAIXES TEMPERATURES I QUE ELS GRUIXOS DEL GEL SÓN JA CONSIDERABLES I DESPRÉS DE LA MITJA MARATÓ I LA CARREGADA DE CAMES QUE PORTO, APROFITO PER REPETIR LA GESTA I SUBMERGIR LES EXTREMITATS INFERIORS A L’AIGUA GLAÇADA, NO SENSE ABANS TRENCAR EL GEL, LITERALMENT, QUE M’HA COSTAT UN COLLÓ, PER CERT. ELS GENOLLS HO AGRAEIXEN....

7 comentaris:

mia ha dit...

fenomenal, la cara que poses al tenir les dues cames dins el gel, ho diu tot, no calen paraules, aquesta expressió l'he vist poquíssimes vegades però cada cop que ha passat m'he petat de riure, i ara gracies al blog la podré mirar com quan miro un mortadelo i filemon, je,je,je

Luigi ha dit...

la sequencia d'imatges es antologica del millor humor "oriundo" d'aquest pais: un gran treball, plas, plas, plas, plas

jo ho faig a la banyera despres de cada entrenament i a casa encara no se'n saben avenir

...amb el gustirrinin que se sent!

Kike ha dit...

Anda que como te duela el hombro.....que frío.
Bueno David, Feliz Navidad y Feliz Año.
Nos vemos

Arcadi ha dit...

Molt bé per la cursa, el relat i la recuperació criogènica.
Gaudeixo molt dels teus comentaris.
Ens veiem a la Sant Silvestre.
Una abraçada,
kadi

Raül ha dit...

Fntàstic nano!
De nota amb una posada en escena fenomenal. Si el meu genoll segueix cardat em fotaré al Ter perquè el malparit es calmi...
Bon Nadal!

Mariona ha dit...

Amb aquesta acció segur que quedes immunitzat per tot l'hivern jajajja

Bones festes!!

david ha dit...

DONÇ RES, CAP A LA DUTXA CALENTONA !!!
GRÀCIES I BONA SETMANA SANTA A TOTS.

ICE MAN

Arxiu del blog