temes

19 d’abr. 2010

CBXR





Buenu buenu buenu, ja falta menys per la Costa Brava Extrem running, quatre dies.
Ahir vaig fer l’últim entrenament, 19 km amb 1h i tres quarts, crec que estic prou preparat per encarar aquest repte, o això em sembla. No he fet mai cap cursa per etapes i no sé com em trobaré. Si que he fet moltes vegades 20, 30, 40, 60 i 80 km corrent, però encadenar 3 dies seguits...., no sé, ja veurem. El que si sé, és com et queden les cames després de córrer 50km...
La cursa consta de tres etapes: una primera de 28km on suposo, s’haurà de dosificar molt l’esforç , sinó pot fer molt mal per encarar la segona: 50km que farem tranquil•lament per encarar l’última etapa de 30km on, si el cos aguanta ,apretarem una mica. Deunidó la matxacada....
Per això no em vaig inscriure a la xtrem, 200km em semblen una barbaritat, i no dic que algun dia els faci, però ara mateix no em ve de gust, m’estimo més anar pujant el llistó mica en mica per tres raons:

1-Per respecte a mi mateix ;(els objectius s’han d’anar fixant amb la realitat i no voler sobrepassar els propis límits, al menys de moment, tot i que els límits ens els posem nosaltres mateixos)

2- Per respecte a l’organització; (no es pot anar a una cursa d’aquestes característiques de qualsevol manera, hi ha d’haver,penso, una bona preparació). No es pot anar a fer una marató sense abans haver fet almenys, unes quantes mitges. O sí. Llavors el fracàs pot ser estrepitós. O no. En qualsevol cas sempre hi ha d’haver una primera vegada per a totes les coses, però pas a pas.

3-Per respecte als altres corredors. Tot i que cadascú competeix amb un mateix, jo sé que els altres s’han entrenat, estan preparats i donaran el millor de si mateixos. El mateix haig de fer jo.

Total, que tot això que acabo d’escriure no sé si m’ho acabo de creure, però això si: tot i els dubtes i les incerteses que encara tinc,ho faré tant bé com pugui i espero ser finisher (òstia, quina ràbia em fa aquesta paraula...)

Toquem fusta.

5 comentaris:

ENRIC ROTA MUNDÓ ha dit...

Dos cullons i endavant les haches, el lema no és ser un finisher, el lema és "jo puc", "tu pots",... sort i pensa que estaré al teu costat, ànims David.

Luigi ha dit...

I sembla que fos ahir quan en parlàvem...

No us oblideu les sals per les rampes

Sort amics!

david ha dit...

Gràcies Enric, ho recordaré, amb dos cullons!

Gràcies Luigi, sals? quines sals?...

Luigi ha dit...

recuperat-ion

(no sé si ho diues en conya)

david ha dit...

és conya Luigi.
porto recuperat-ion, isostar, barretes power-bar, estímul-red,
flash-crash, kit-callenger,king to the xocolat and mueslis energy drink....
i ibuprofè.

Arxiu del blog