temes

20 de set. 2010

CURSA DE MUNTANYA DE VIC



Surto disparat amb ganes, em sento el cor bategar a dins el pit molt ràpid i aquell formigueig a les cames...al meu voltant, tots corren, sento mal aquí  i mal allà, però al cap de poca estona tot passa. Cadascú va trobant el seu lloc a la cursa, alguns reservant, d’altres a fons.
Les primeres pujades, curtes però intenses, el cor encara més ràpid. Vaig xop de suor.
A la baixada arrisco una mica i perdo posicions però de pla corro com una llebre, estiro la cama tant com puc i llenço el peu, les caderes altes, la mirada enllà...
Més pujada, aquesta ja la conec, amunt cap a la creu de Gurb, fot-li David!
Cara avall, torno a perdre pistonades, cagumlespedresdelscollons. Pla i avall, corro, correm, ensumo l’arribada i apujo el ritme i el cos em respon i una mica més i també respon, i així fins l’arribada, amb la sensació de que encara em quedava un cartutxo...
25è a la general i 11è de veterans i molt bones sensacions que al final es el que val i el que perdura i a més, premi al sorteig de material. Toma ya.
En Genís, primer classificat, i tots contents cap a casa...

2 comentaris:

Luigi ha dit...

al galop!

endavant la canalla!

Malfieten ha dit...

Felciitats a tota la family, aviat tindràs competència...
Que durin les bones sensacions !

Arxiu del blog