temes

27 de febr. 2013

CAMÍ DE CAVALLS, ENTRENAMENT




El cap de setmana passat varem estar a Menorca, recordant els grans moments viscuts al trail camí de Cavalls de l’anypassat.
Dos entrenaments, un el dissabte de 26km i un el Diumenge de 19km, em van fer tornar a reviure el veritable esperit de Menorca; les seves platges i cales, els seus caminets i corriols, l’espuma del mar que t’esquitxa la cara mentre corres...la veritable ànima runner de Menorca: el camí de cavalls.
El que ja no va ser tan ”menorquí” va ser la climatologia: pluja, vent, fred i fins i tot neu, temperatures baixíssimes molt poc freqüents a l’illa. En fi, això no va ser un impediment per sortir a córrer per la costa sud juntament amb setanta persones més. La pluja i el vent no ens van fer enrere, sembla que la febre del trail-running també ha arribat a les Balears, i amb força!. L’endemà el temps va ser  una mica millor  tot i el fred intens.
A nivell esportiu va ser un bon entrenament, fa tan sols una setmana vaig córrer una marató de muntanya i es va notar, tinc encara molèsties als turmells que no em deixen córrer amb comoditat però que em deixen fer i em vaig trobar, en general, bastant cansat. També és veritat que el fred em minva molt, corro encongit i garratibat i sento com em desgasto encara més.Francament, prefereixo un bon sol...
El dissabte, mentre corria, em venien flaixos recordant els llocs i les situacions viscudes juntament amb en Joel, vaig recordar molta part del camí tot i que alguna la vam fer de nit. El Diumenge, pràcticament no recordava res tot i ser el principi de la cursa, la costa nord. Es curiós com la memòria tria el que es queda i el que rebutja.
 Aquests entrenaments en grup estan pensats perquè tothom els faci al seu ritme, el que vol apretar, ho fa, i al que vol caminar, doncs també. Només es tracta de córrer, a ningú es demana res més, una bona manera de relacionar-se amb un grup de gent. Genial.
Si tot va bé, pel Maig tornaré a Menorca, el camí de cavalls m’espera altre vegada...
I sobretot donar les gràcies al Victor Truyol, la persona que ens va invitar  i l’ànima d’aquest entrenaments i de molts altres i també de la cursa. Moltes gràcies, ens varem sentir en tot moment acollits i rodejats de bon rotllo.
Ànims i endavant!












3 comentaris:

Luigi ha dit...

Ja ets tot un VIP...

Amb l'excusa de cuidar-los el gat, fa uns anys uns coneguts de Maó ens van deixar casa seva i vam estar un parell de setmanes. No sé per quina raó, tenien uns mapes molt ben parits del projecte del Camí de Cavalls, així que alguna sortideta també va caure. I ara ja és tota una cursa!!!

A mi m'ha quedat pendent una trans-Menorca: de Maó a Ciutadella. Aleshores no va poder ser. Algun dia caurà.

Les fotos fan mooolt de goig!

david ha dit...

Hola Luigi,et trobava a faltar.
Menorca és un bon lloc per córrer, bastant variat tot i que li faria falta alguna muntanyeta una mica més alta...jejeje,
La costa sud fa el recorregut Maó-Ciutadella, pel Maig... ja ho saps.
I el VIP es el soci, jo sóc i seré sempre un matat, jajaja.

Luigi ha dit...

òstres, sí, un dia vam pujar caminant al Toro (per fer alguna cosa amb cara-i-ulls)... i vam trobar la Núria Feliu, miedoooo, agggggghhhhh!!!!

Arxiu del blog