temes

8 d’abr. 2015

MONTSENY



Aquest dissabte si tot va bé correré la ultra Montseny, 89 km i 4600 m de desnivell positiu. 
El Montseny l’he recorregut de tort i de través, conec els seus cims, els colls, les fagedes i els alzinars i quasi que forma part de mi. 
En un principi havia de ser la marató de la vall del Congost i la marató del Montseny unides, dues curses que he fet un munt de vegades i que conec també molt bé, però al final sembla que el recorregut serà diferent.
De fet, no m’ho he mirat gaire, m’estimo més sortir a gaudir i deixar-me sorprendre. He estat dubtant d’inscriure’m fins a l’últim moment perquè aquestes distàncies, tot i que les conec bé, no deixen de fer-me respecte.
 Però ara ja està decidit, aniré a donar-ho tot, com a corredor i com a muntanyenc, si es que sóc alguna d’aquestes coses, però sobretot aniré a disfrutar, a deixar-me portar per les cames, pels instints, a investigar al meu interior i a gaudir, una vegada més de la natura, de l’esport i dels amics.
Aquestes darreres setmanes he estat entrenant molt bé, després de la marató de Barcelona vaig recuperar molt ràpid i em sento amb ganes, amb energia i no em fa mal res, no es pot demanar més. 
Aquest dissabte el passaré tot el dia al Montseny i espero estar a la línea de sortida i sobretot a la d’arribada tant si plou com si fa fred.

Vinga som-hi, gas a la burra!

Arxiu del blog