temes

28 de maig 2017

TRAIL SANT ESTEVE


Per treure’m l’espina de la setmana passada a Menorca, i gràcies al Jaume Llenas, avui he anat a córrer una altre cursa, el trail de Sant Esteve, de només 27 km, una cursa senzilla, sense grans pretensions, molt corredora i amb uns desnivells raonables, com a mi m’agrada.

I la cosa no podia anar més bé, després d’entrenar tota la setmana amb normalitat i veient que el soli no em donava problemes, he pogut fotra-li gas, corrent a bons ritmes, disfrutant del Montseny, en un dia una mica calorós, això si.
Aquesta cursa ja la vaig córrer fa dos anys i ja ni recordo les vegades que he entrat a meta en aquesta plaça de Sant Esteve de Palautordera, entre la marató del Montseny, l’ultra Montseny i varis trails....jo crec que més de deu vegades.

Avui m’he tornat a sentir corredor, ja en tenia ganes, i també m’he sentit corredor de muntanya, pujant a bon ritme i baixant...ejem, ejem...prou bé...
Com són les coses, un dia em trobo mig lesionat i sense poder complir amb el que em proposo i un altre dia surt una cursa rodona, amb bones sensacions i pràcticament sense molèsties. I dic pràcticament perquè una mica si que m’ha molestat, he anat regulant tota l’estona i sense forçar, però al final encara he pogut baixar de  les tres hores i quedar el 21è classificat i 5è de veterans. I per què no hi havia categoria màster que si no arraso...

Una cursa més i un bon entrenament, gaudint del córrer i del Montseny, amb uns objectius a mig i llarg plaç molt engrescadors, com són les 6 hores de Vilafranca, el campionat del món de veterans de 24 hores i el plat fort...Spartathlon
Som-hi!


Arxiu del blog