temes

30 de jul. 2017

ULTRA CATLLARÀS


La intenció és sumar hores d’entrenament després de tota la setmana de molt volum, disfrutar d’una prova esportiva i de la muntanya, res més. L’any passat ja la vaig córrer i va ser un calvari per les altes temperatures i la humitat, aquest any la cosa pinta una mica millor però de calor en farà, això ho tinc clar.
Sis del matí, La Poble de l’Illet, 51km i 3600+ per davant, un munt d'amics i tot el Catllarás per córrer, surto molt conservador i a ritme d’escalfament, sento tot el cansament de tota la setmana però d’això es tracta. El dijous vaig sortir i vaig acabar caminant , estava molt cansat, així que no ser com respondrà el cos per això m’estimo més reservar. 
Comencen les primeres pujades i els conseqüents taps, no m’agrada córrer així, no vaig còmode, tota l’estona ensumant el cul del de davant i a ritme de prenyada...colloooons va, espavileu!, però res, més de trenta corredors tots un a darrere l’altre en fila india per un corriol estret...
Em poso nerviós i començo a passar gent per les bardisses, a sac, fins que trobo el que provoca tota l’embussada, va noi,  tira va, homeeee...
Superat aquest primer contratemps segueixo a bon ritme, a les baixades com sempre em passen corredors a grapats però pujant els recupero. Em trobo prou bé, tinc energia i controlo molt bé el tema hidratació i sals. Al primer avituallament gairebé no paro i al segon em prenc un gel i un trosset de plàtan, estic menjant molt poc, només aigua i aigua però em sento bé.
Xino xano, sense estrabades, disfrutant de l’indret, corrent a ritme viu quan el camí ho permet, pujant amb força i controlant a les baixades i com qui no vol la cosa em trobo a l’últim terç de la cursa bastant fresc, osti tu, això ja ho tinc.
La ultima baixada es fa una mica llarga, però res, arribo de nou a la Poble molt bé, muscularment molt sencer i sense cap mal rellevant, tot un èxit.
Bon entrenament, gaudint de la muntanya i d’una cursa ben maca i molt ben organitzada per Klassmark, al final 8hores 40minuts, 72è classificat i12è de veterans.
Suma y sigue.


Arxiu del blog