temes

25 de gen. 2018

CURSA DOS TURONS



Diumenge vaig participar en una altre cursa de muntanya, una més, una de tantes, sense grans coses a destacar, en general. En un principi volia fer el caniros però la Traca ja té nou anys i comença a estar tralladeta ,i em sap greu apretarla, i amb en Blau...no és el mateix, així que amb una mitja ja vaig ven servit. El que si que tinc clar és que no crec que repeteixi, ni en aquesta ni en cap que si assembli.
No, no en tinc cap queixa, l’organització cap problema i es nota que el recorregut havia estat dissenyat per agradar. Per agradar als qui els agrada, és clar,  i a mi cada vegada m’agraden menys tots aquests entrebancs; que si corriols estrets, que si pedres, que si ara passem per dins el torrent, que si fang, ara ens mullem els peus, fang...a mi m’agrada córrer collons, i això sembla una cursa d’obstacles!
Jo sóc corredor, ho he dit mil vegades no sóc ni muntanyenc, ni excursionista ni orientador, ni tan sols atleta. Corredor i punt.
També és veritat que ja no sóc el mateix, he perdut psicomotricitat, equilibri, i els meus pobres turmells ja no poden amb aquests tutes, en fi, m’he cardat vell...
Amb tot, vaig disfrutar, em vaig sentir corredor quan podia córrer i vaig mantenir uns bons ritmes malgrat el desgast que comporten  tots aquests “obstacles”.
Així que res, un bon entrenament més i una bona matinal pel Moianès, sense més. Només un petit apunt: vaig quedar primer de la categoria màster, però no sé perquè em van posar a la categoria de veterans i tot i així vaig quedar 7è i el 25è de la general.

Vinga,  seguim, pròximes parades: 10000 de Vilafranca, mitja de Granollers, marató de Barcelona i 100km de Belvés...de moment...




Arxiu del blog