temes

27 de juny 2026

52ena PUJADA A LA SALUT

 


I diumenge passat...una altre vertical, 550+ amb dos km i escaig, una cursa collonuda, casolana i de tota la vida, 52 edicions l’avalen. No l’havia fet mai, i mira que porto molts anys sentint-ne a parlar. Se’m va fer curta la veritat, i mira que jo hi disfruto com un carcamal amb aquest tipus de cursa, però quan em començava a trobar bé ja quasi arribava. Al final 28’36 i 20è classificat.
Res, moltes gràcies Sant Feliu de Pallerols, per molts anys podem seguir pujant a la Salut! 




 

Arxiu del blog