@marxa_jufre_riuprimer
Diumenge passat em vaig posar la disfressa de ciclista per tornar per tercera vegada a la marxa Jufré-Riuprimer, aquest any a la curta, que tampoc és tan curta; 112 km amb bici no es fan cada dia.
Però la cosa va anar prou bé, vam sortir amb en @miacarolbruguera enxufadíssims, xupant roda de grups de ciclistes que anaven un pèl ràpid per nosaltres, fins que al final la distància i el desnivell et posa al teu lloc.
Als avituallaments gairebé sense parar i les baixades a tomba oberta, disfrutant del bon rotllo i ambient ciclista. Al Dragon Khan del collons se’m fa fer una mica bola i a Fonfreda vaig remuntar-ho per acabar amb 4hores i 14 minuts.
I després la ultima xinxeta del dia: acabar d’arribar a Muntanyola. Bona matinal esportiva popular i bona rustida també...








Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada