temes

17 de set. 2017

6H PISTA DE TERRASSA



Les curses d’ultrafons, ja sigui en ruta o en pista atrauen poca gent, sempre som els mateixos i ja ens coneixem. Es tracta de participar perquè si no, en quatre dies, desapareixeran.
Així que avui, últim entrenament  i tirada llarga de cara a L’Spartathlon, ara si que si. Volia fer les 12 hores però finalment em decideixo per córrer només sis, l’entrenament ja el tinc fet, ara només és qüestió d’afinar.
Surto sense cap pretensió, només de fer una bona kilometrada intentant acostar-me als 70 km. Vaig tant relaxat que m’oblido de preparar bé la cursa i no tinc ni menjar ni beure ni vaselina ni res, surto a pèl, pim pam i a veure que passa.
La primera hora la fem molt bé, de catxondeo i una mica massa forts, a 4:30. M’adono que tinc molta set i paro a veure, em beg dos súper gots d’aquarius del mercadona, cutre saltxitxero que em fot una òstia a la panxa que ja no la recupero fins l’endemà, culloooons quin mal rotllo...
Fins a les dues hores i mitja vaig relativament bé, encara que amb mal de panxa. El ritme va baixant progressivament però sempre per sota de 5m/km. A partir de meitat de cursa comencen les rebaixes...em sento cansat i comencen a sortir dolors varis i la panxa rebotadíssima, no passa res David, hi he passat cents de vegades per aquí, així que aguantar com pugui i deixar passar el temps.
La última hora encara estic per apretar una miqueta, però res, poca cosa, i al final 67’400 km i tercer classificat.

Bona jornada esportiva amb grans amics del ultrafons, felicitats a tots, ànims i endavant!

Arxiu del blog