temes

26 de nov. 2022

CARRILET

 


Per avui he planificat una altre tirada llarga al meu estimat carrilet, com no. Aquesta ruta l’he fet moltes vegades i me la conec molt bé; un circuit planet, amb lleugera baixada, de terra, i sense cap mes complicació que la de seguir el camí. Jo només m’haig de preocupar de córrer i la Fina em fa els avituallaments, a les Planes d’Hostoles km20, a Amer km30, Anglès km40 i fins a Girona 50km.

Però avui amb una marató n’he tingut prou, porto temps entrenant intens entre setmana i tirada llarga el cap de setmana i avui he començat a notar la fatiga. Les velles lesions sembla que em tornin a visitar i bueno, que no tots els dies surt el sol. La setmana passada em vaig fer 50km i les sensacions van ser molt més bones, acabant molt sencer i amb ganes de més.

Avui he tingut feina per arrodonir la tirada, ritmes lents i desganat, primer ho volia deixar als 30km, mort de fred i una mica aburridot, desprès als 40km i finalment m’he arrossegat com un cuc dos quilòmetres més per fer almenys una marató  i salvar el dia.

Que hi farem, jo de moment segueixo amb el meu pla de les 12h de Can Dragó, el proper dia 17. Vaig una mica curt de preparació, però de moment la il·lusió i l’empenta la tinc i per fer aquests tipus de proves es el que cal; grans dosis de motivació, tancar els ulls i deixar-se portar.

Ja veurem...



Arxiu del blog