temes

19 de nov. 2022

50k


 I avui, 50 quilòmetres a la pista, vinga va, que la cosa es va escalfant. Gràcies al Paco Robles i companyia per compartir una bona matinal, gaudint d’això que tan ens agrada; córrer.

Arribem a les vuit del matí i fa fresqueta a les pistes d’atletisme de la Garriga, bé, dic pistes per dir alguna cosa, perquè no deixa de ser una esplanada de sauló compactat de 400m., però per fer el que anem a fer n’hi ha de sobres.

Ells van a fer 100km, jo de moment només tinc clar que vull fer una bona tirada i ja veurem de quan i quins ritmes, però al final ha sortit un bon entrenament. Els primers 10km molt suaus per entrar en calor, fins al km 20 una mica més ràpid però molt còmode també. Del vint al trenta apreto una mica i marco els parcials entre 4’30 i 4’50 el km. Vaig bastant bé, fa una mica d’aire fred però res que no es pugui aguantar.

Passo la marató en 3h45m molt còmode i fins als 50km rodant tots junts a ritme trotón. Recordo anys enrere, quan preparava l’Spartathlon que feia les maratons en 3h 40m i molt còmode. N’havia fet moltíssimes, una a la setmana gairebé, a més de tirades molt més llargues, així que crec que vaig ven encaminat. M’he trobat bé, sense patir gens i menjant dos plàtans i un gel només.

Hagués pogut fer fer una mica més, potser arribar a 80km, o fer 6h, però crec que tampoc cal desgastar-se tant, dilluns vull continuar entrenant i més km em passarien factura.

Doncs res, seguim picant pedra.

M’encanta.




Arxiu del blog