temes

18 de nov. 2022

CÓRRER PER CÓRRER

 


El diumenge vaig córrer aquesta cursa amb aquest nom tan encertat, es traca d’això: córrer per córrer, pel plaer de fer-ho i compartir-ho. Poques curses hi ha com aquesta, que a més de ser gratuïta et donen l’esmorzar; un entrepà de buti i cervesa artesana. Molt agraït a l’organització, no es pot demanar més.

Per la meva part, es tractava de fer una tirada llarga. Vaig arribar quan encara no hi havia ningú, dues hores abans, vaig fer tot el circuit al inrevés i vaig seguir rodant passeig del Ter amunt, passeig del Ter avall, saludant aquí i allà els molts corredors que conec.

Després vaig sortir a ritme còmode per fer els deu quilòmetres de la cursa, en 43minuts i en acabar vaig seguir gairebé una hora més. Amb total 33km per dins la boira i amb un clima totalment “manlleuenc”, menys mal que al final va sortir el sol.

Doncs res, felicitar a Olimpic Manlleu per mantenir aquests esdeveniments. Jo, a seguir corrent i entrenant tot el que pugui i com no, a la meva manera, participant-hi.

Arxiu del blog