temes

26 de des. 2022

CURSA DE NA'DALT

 

I per acabar la temporada, vinga li, una cronoescalada, això és un no parar, de fet, la meva temporada va començar quan vaig començar a córrer fa un pilot d’anys i s’acabarà quan deixi de córrer o en mori, que espero sigui el mateix dia...

A Sant Pere de Torelló hi tenen una cursa super ben parida el dia de Sant Esteve, una cursa amb un ambientassu brutal que puja fins a Bellmunt.

Es la meva cinquena participació i també la més lenta, però no passa res, passen els anys i cada vegada costa més, però amb ser-hi estic més que content i satisfet.

He sortit més aviat a reservar i quan m’he n’he adonat, m’estava adormint, llavors he cardat una apretada que m’he passat una mica i he posat la màquina amb l’agulla a la zona vermella, amb el cor a mil i suant com una truja. No passa res, recupero pulsacions i altre vegada peu a baix per arribar a dalt totalment buit, saltant-me cargols i molles per tot arreu i deixant una fumera negre al meu darrere.

Va! 38’06 de foc per les cames i els pulmons!

Gas a la burra!

Arxiu del blog