temes

19 d’ag. 2023

PUJADA AL COLLET DE LES BARRAQUES

 




L’any passat hi estava inscrit i no vaig poder córrer, vaig tenir molta febre per la nit i vaig acabar amb un covid molt xungo que encara n’arrossego seqüeles, així que aprofitant que ho cronometra el meu equip, 9hSports, decideixo a ultima hora participar-hi. Només fa una setmana que vaig córrer les 100 milles, i encara no estic recuperat al cent per cent, però faré el que pugui.

Una cursa de 9km només i un desnivell positiu de 600m, per carretera. Una cursa de festa major i molt casolana, m’encanta. He sortit a un ritme controlat i tal i com he sortit, he arribat, fent alguna apretadeta cap al final per intentar baixar de una hora. Muscularment m’he trobat bé, tot al seu lloc, però encara em noto cansat, és normal. I res, objectiu aconseguit: gaudir de la natura, dels amics que m’he trobat i d’un bon esmorzar.

Al final 57m 30s. 8è general i 1er màster

Seguim.




Arxiu del blog