temes

16 d’oct. 2023

EL PUTU TRAIL DEL BISAURA

 


El trail del Bisaura és, abans que tot, una festa. Si, però també s’ha de córrer, t’hi has d’esforçar i aguantar totes les putadetes que et tenen preparades; baixar per cordes, pel mig del torrent, passar per dins de forats, baumes, pujades infernals, pedres per aburrir... una mica de tot en els seus 55km i 3600+.

Hi anava una mica fluix, i crec que vaig subestimar una mica la cursa, sembla que per haver-la fet sis vegades s’hagi de fer sola i no, però vaja, l’objectiu era acabar, i si pot ser dignament, doncs molt millor, i amb això crec que ja vaig complir.

Em van passar vàries coses rellevants, com rampes als bessons a partir del km 15, o posar el peu entre mig de dues pedres passat Vidrà i fotre’m un mal de Déu durant mitja hora i pensar que havia de plegar. Acabar el que quedava de cursa arrossegant-me i mig coix però amb un somriure a la cara i sobretot feliç.

Feliç de poder-hi ser i ja està, prendre’s això massa seriosament no val la pena i cap al final, cada vegada que em passava algú pensava que en el fons, en poder córrer ja en tinc prou.

Doncs això, un putu trail del Bisaura més, finalitzat i sobretot disfrutat.

Sou collonuts!







Arxiu del blog