temes

29 de gen. 2018

CURSA 10KM VILAFRANCA



Vinga tornem-hi, aquest cop un deu mil, des de el tast de la mitja que tenia ganes de repetir en aquesta distància, estava inscrit a nassos però al final no vaig poder anar-hi, així que cap a Vilafranca hi falta gent...
Aquestes darreres setmanes he entrenat bé, no faig molts kilòmetres però els que faig surten a bons ritmes, així que tinc ganes d’apretar-me els cargols i a veure que surt.
Faig un bon escalfament, quaranta minuts rodant i després unes quantes rectes, surto suant i amb l’organisme totalment activat, com ha de ser, vaja.
Cursa urbana, dues voltes a un circuit de 5km, bon ambient i bona temperatura, vinga gas!
El primer mil a 3.29, bones sensacions, bones cames i tot a lloc, tot i que em fa mal el turmell, ja fa temps que dura la cosa, però una vegada llençat m’oblido del turmell i el segon kilòmetre surt a 3.34. Vaig bé, sense anar excessivament forçat i content.
Tercer mil: 3:44, unes petites pujades al circuit però res del altre món, la cursa és bastant plana, el que hi ha són dos girs de 180 graus que em deixen clavat i perdo 10 segons. No passa res, ara ho recupero...però na nai de la Xina, al km quatre el passo a 3.46 i comencen les rebaixes.
He sortit massa fort?, ostia, a mi no m’ho ha semblat, però el rellotge em diu que si.
Km 5 a 3:48, vaig perdent un llençol a cada bugada, que hi farem nanu...
Km 6 i 7 a 3:50 i amb males sensacions, em sento sense força i corro molt malament, com encongit, no sé que em passa.
Va David collons, si entrenant al circuit del cros a darrere la Laia Andreu et surt millor, però no, no tinc força. Els últims tres kilòmetres a 3:53 i agonitzant, per fer un discret 38:48.
Una mica decebut però que hi farem, m’esperava un temps una mica millor, la veritat, com a mínim baixar de 38m, però és el que hi ha.
El 109 de 1317 corredors i el 6è de màster 50.
A veure diumenge que ve a la mitja de Granollers com va...

gasalaburra.




Arxiu del blog