temes

8 de set. 2019

36a TRAVESSIA A SAU



Aquesta travessia la vaig fer fa un munt d’anys, el 2011 concretament, quan encara nedava regularment, després ho vaig deixar una bona temporada i fins avui.
La veritat es que abans de sortir estava bastant acollonit, feia dos anys que no nedava i aquesta última setmana a fer els deures a corre-cuita; dos mil metres de merda i uns quants més la setmana abans al mar, amb unes meduses com pilotes de futbol nedant amb mi...
Amb aquest panorama he anat avui a nedar a Sau, entabanat per la meva filla per fer els 2200 metres. De la riba al campanar, fins a la boia de l’altra riba i tornar.
Però la cosa ha anat prou bé, m’he concentrat, he agafat un ritme i controlant la respiració, pim pam, quaranta minuts i ja ho he tingut enllestit, fins i tot m’he pres el luxe d’apretar una miqueta i passar algun nedador.
A vegades, com menys preparo les coses, més bé surten, i no es que nedar dos mil metres sigui una gran cosa però, si sempre dic que jo no sóc ciclista, encara menys sóc nedador.

Ai ai ai, que això fa olor de triatló...

Vinga, que m’estic posant les piles, aquest motor vell i rovellat encara li queden uns quants kilòmetres més per fer, per terra mar o aire...

Fins dissabte a la Rialp Matxicots!








Arxiu del blog