temes

27 de des. 2019

CURSA DE NA'DALT, CRONOESCALADA A BELLMUNT



Doncs un any més, cap a la cursa de Na’Dalt, a donar-ho tot a la pujada fins a Bellmunt. M’encanta aquesta cursa i sempre que pugui hi tornaré, perquè son molt ben parits, hi ha un ambientassu i un bon rotllo que fa de tot plegat una festa lúdico-esportiva excepcional.

Després d’un bon escalfament  (és el secret, crec, per no fotre un pet més amunt)  començar a ritme, regulant les pulsacions i sempre un pèl menys que més. A les primeres grimpades les cames ja em cremen, el cor a mil i suant  com un gos. Intento mantenir, puntejant on puc, i corrent als petits plans. Em passen varis corredors que van enxufadíssims, però al final, el que s’ha entrenat és el que acaba sortint, i arribo a les escales amb el motor reescalfat i alguna llum vermella encesa. No passa res, m’ho he passat de collons i encara em queda una mica de gas per apretar fins a la creu.

Fa tres anys seguits que hi participo i aquests dos últims anys he fet el mateix temps exacte: 37m 46s, això si que és clavar-ho.


Lluny queda aquell  35.45 de fa tres anys, però ja tornarà, ja...





Arxiu del blog