temes

17 de març 2021

TRI OLIMPIC

 


Avui he fet un triatló olímpic, pim pam. La intenció es nedar 1500m, 40km de bici i 10k corrent, tot seguit, és a dir, una cosa darrere l’altre...

A les deu del matí ja estic nedant a la piscina i m’he deixat la bici i les coses per córrer preparat al cotxe. Nedo al costat de dos triatletes, un per banda, que van a tota hòstia, però vaja, jo anar fent. Em noto els braços carregats dels 5000m nedats d’ahir, però tot i així em surt una mitja de 1:54 els 100m, 28minuts. Bueno ja està bé.

Surto esperitat de l’aigua i faig una transició el més ràpida que puc, però entre canviar-me i anar a buscar els cotxe, la bici, les cales i tot plegat hi estic més de 7 minuts. Començo a pedalar amb ganes, fot un fred que deu n’hi dó, el sol tapat de núvols i 8 graus només.

Trio una ruta fàcil i planeta, vaig improvisant carreteres per quadrar 40km exactes. Les cames em cremen però per dins estic enfredorat de l’aigua.

A mitja alçada de la carretera de Santa Eugènia em passa un camió carregat de porcs a pocs metres, la mare que el va parir! I poc després un hundai blanc em passa a un pam. Cagomlaputa si l’enganxo li rebento el cap!

Va David, no t’estressis i tira palante. Lateral de la C­-17 amunt, i avall. Amunt i avall, voltes per Vic sud i això ja ho tinc.1h 27m i una mitja de gairebé 28 km/h. Prou bé, tret del susto amb els cotxes i el putu camió.

Una altre transició lenta, 5 minuts ben bons. Quant baixo de la bici tinc els peus glaçats, em poso les bambes i ara vé quant el maten... collons que es dur això! Entre els peus freds i les cames de fusta vaig molt encarcarat. Intento córrer a ritme però no tinc cames. Vaja, això de les transicions al triatló ja ho té això, així que paciència i mica en mica. Em noto el bessó que fa dies que em demana l’hora, i el taló que també em molesta, però faig els 10km bastant còmode. No em complico la vida i faig 5km d’anar i cinc de tornar pel mateix lloc, i em surten 48 minuts i escaig, a un ritme de 4:49.

Total: bé, content, ha sortit més o menys com tenia planejat.

Conclusions: el triatló és més que la suma de tres esports, les transicions són molt importants i s’han d’entrenar també.

Vinga va, seguim aprenent i experimentant, això es divertidíssim,

 gas a la burra!






Arxiu del blog