temes

16 de juny 2021

OLLA VERTICAL

 



Aquesta cursa ja hi estava apuntat de l’any passat, així que cap a Núria hi falta gent. Pujada al Puigmal des de el santuari, 1000+ en 4km.No estic massa motivat, la veritat, des de el triatló que no entreno massa i a tot arreu i per tot no es pot estar, així que m’ho agafo molt tranquil.

Tant es així, que només el primers metres i ja quedo gairebé l’últim, pujo molt còmode, potser massa i tot, però avui no tinc ganes de patir i en aquest tipus de curses es pateix només de sortir i fins al final.

A mig fer passo un corredor que diu que té seixanta anys, ho sé perquè no para de repetir-ho al públic, que n’hi ha, i que ha vingut a animar, en un dia radiant i assoleiat. No és pot demanar més, em trobo bé i pujo al Puigmal com ho he fet tantes altres vegades, gaudint d’una matinal muntanyenca i esportiva.

Al final 1h 6m i el 80è classificat de 120 corredors, i 5è de Catalunya de categoria màster, però això és irrellevant, amb ser a la línia de sortida i tornar sencer cap a casa em dono per satisfet.

I una altre cosa: aquesta es la cursa de muntanya numero 100 que faig, bé, n’he fet moltes més, moltíssimes més si compto les d’asfalt i ultrafons, però aquesta es la que fa cent al bloc, i que n’he escrit alguna cosa. Sembla fàcil però no ho és, perquè després de molts anys encara sóc aquí, al peu del canó, i moriré amb les bambes posades...


Aquí l'enllaç per lleguirles totes...https://galopaquegalopa.blogspot.com/search/label/curses%20de%20muntanya

Arxiu del blog