temes

5 de febr. 2023

MITJA MARATÓ DE GRANOLLERS

 


Fa dies que se’m va posar al cap de tornar a córrer aquesta mitja marató, la cursa que he fet més vegades, amb la d’aquest any, quinze vegades. Però semblava que tot anava en contra; fa només una setmana que em vaig fer un esquinç al turmell de segon grau i per acabar-ho de reblar, porto un bon refredat, així que que la cosa es complica una mica.

 A més, últimament no puc encadenar més de quinze dies d’entrenaments sense que em passi alguna cosa; quan no és el grip, es un trencament muscular, i si no es un refredat, es una reblincada al turmell, en fi,  quan no es un all, és una ceba...

Però no passa res, aquí estic un any més, amb ganes de córrer però amb tots els dubtes de com respondrà el cos. El turmell encara em molesta una mica i porto una bona congestió nasal, però això no m’aturarà, sortiré tranquil i a veure com em trobo i donar gas fins on pugui.

I això és el que he fet, sortida a ritme molt còmode, sense mirar el rellotge, ni ritmes, ni hòsties. Totalment per sensacions, intentant no rostir-me abans d’hora i sobretot no fer-me més mal.

Passo el primer 10.000 molt bé, potser massa i tot, i apreto una mica però sense passar-me, ritme controlat, gaudint, com un rodatge més, reivindicant a la meva manera l’esport popular, sense estrebades i sense ambició, participant col·lectivament d’una matinal assolellada i fantàstica.

El turmell em molesta una mica però sé que aguantarà perfectament. Quilòmetre 15 i súper bé i apreto una miqueta més, ritmes de a 4 i poc el km i em deixo caure per la llarga recte que he fet tantes vegades, content de poder ser-hi un any més i agraït per poder disfrutar corrent malgrat tots els entrebancs que em vaig trobant darrerament.

Arribo molt sencer i continuo corrent fins arribar al cotxe, encara em queda benzina, senyal inequívoca de que no ho he donat tot. Amb un registre molt discret dono per finalitzada aquesta mitja, un any més.

Moltes felicitats als companys del CA Vic, tots han fet més o menys el que havia de sortir,

Vinga, pròxima parada: runprimer 360 trail de senglars!







Arxiu del blog