temes

7 de maig 2023

SKYRACE PIC DE L'ORRI

 



Skyrace pic de L’orri, Vilamur.

50km, 3500+

35è classificat, 2on màster.

Em vaig apuntar a aquesta cursa perquè conec una mica la zona del port del Cantó, a més, el Pallars, és un lloc al que sempre voldré tornar-hi per córrer , malgrat les seves pujades d’infart i les seves baixades impossibles. De fet hi he fet vàries curses, totes pujaven al pic de l’Orri, com la Rialp Matxicots que es feia fa anys, amb els seus 84km i 6000+, o la marató “la forestal” que sortia de Sort que es va fer al 2009, ara fa 14 anys. I jo encara estic aquí, amb les mateixes ganes i la mateixa passió.

Haig de felicitar a l’organització perquè han aconseguit una cursa prou interessant, creant tot un esdeveniment esportiu a la zona, amb un índex de qualitat molt elevat. Recorregut espectacular i dur, com ens agrada als corredors, voluntaris fantàstics, marcatge, logística, tot ha estat un èxit.

Per la meva part i a nivell purament esportiu haig de dir que m’ho he passat molt bé, he sapigut gestionar la distància i el desnivell, el menjar, la hidratació, el cansament, fins i tot la roba i el material, tot ha anat rodat. També haig de dir que hi tinc la mà trencada, i amb els anys he anat adquirint una manera de fer que a mi em funciona.

 Es tracta de córrer, i de gaudir, per sobre de tot, intentant anar el màxim de ràpid que puguis però sense passar-se, ser competitiu amb un mateix, observar-se, conèixer-se, aprofitar els punts forts i resignar-se a les febleses, que son moltes, però no desanimar-se, sóc el que sóc i faig el que faig de la manera que a mi em satisfà i a la fi l’experiència es totalment satisfactòria. Una cursa més i una activitat que em fa sentir viu, i agraït de poder-ho fer.

Parlant en plata: de puta mare!







 

Arxiu del blog