temes

11 de nov. 2023

LA SITJA DEL LLOP. KM VERTICAL AL TURÓ DE L'HOME

 


Quart any que participo en aquesta cursa, un quilòmetre vertical que es queda amb 1185+ en 6 km. Organitzada pels amics de la marató del Montseny, any rere any i ja en van 10. Crec recordar un millor temps de 1h i 2m però avui m’haig de conformar en 1h 8m, però que no està gens malament, el mateix temps de fa dos anys. 

Estic content, per haver tingut una contractura al gluti les darreres setmanes i algun problemilla més de salud, i no haver pogut entrenar com a mi m’agrada, ja està bé.

Un bon escalfament i sortida a tota castanya, cara amunt des de el primer metre i com més t’acostes al cim del Turó de l’Home, cada vegada més dret. Res que no pugui gestionar, gaudint de posar la màquina a tota metxa i sabent que encara em queda corda per temps. Arribada emboirada i ventada, guardant una mica que demà... campionat de Catalunya de cros màster...

Vull ser a tot arreu i fer-ho tot, alguns dies millor i d’altres de no tan bé, però aquí estic.






Arxiu del blog