temes

19 de des. 2023

LES NO 24H PISTA

 


Matinal d’ultrafons en pista a Serrahima, amb organitzadors que any rere any s’esforcen perquè tot surti rodó. Molts amics i coneguts en totes les distàncies 6h, 12h i 24h, però jo avui vinc a fer poquet, així que surto a ritmillu amb la idea de fer 50km i cap a casa.

Corro còmode entre 4’30 i 4’45, em flipo una mica i algun km més ràpid. Em sap greu perquè tothom corre més lent i m’han d’anar deixant pas, em sap molt greu de veritat, ells han de córrer tot el dia i tota la nit i a sobre han d’aguantar aquest dropu que va a tota òstia, però només seran unes hores i després ja no faré més nosa.

Em noto la marató de dissabte passat, les sèries de dimarts i la tirada de gairebé 30km de dimecres, però això és el que vull aconseguir; córrer amb fatiga i anar fotent canya a veure fins on arribo...

Tinc molt bones sensacions, em noto una mica els adductors però res més, a partir del km 25 començo a afluixar una mica i a partir del trenta vaig una mica  rustit, però aguanto bastant bé fins a completar la distància marató. Desestimo els 50km perquè em deixarien massa trallat i dilluns vull continuar entrenant.

Doncs res, un bon entrenament compartit amb ultrafondistes de veritat, aquesta vegada no he estat a l’alçada, però que hi farem, em sembla que dono per tancat el 2023. Aquest any que ve, vull fer una mitja (Sitges) una marató (Sevilla) i uns 100km (ja veurem quins...) entre altres coses, és clar...






Arxiu del blog