temes

15 de gen. 2024

MITJA MARATÓ DE SITGES

 


El dimecres vaig fer una tirada de 30k i vaig acabar amb un doloret al genoll considerable, una visita al fisio em confirma el que sospitava: el menisc inflamat  segurament degut a unes bambes noves. Bueno, descanso uns dies i el diumenge, havent dormit dues hores només, em presento a la mitja de Sitges.

Va, no passa res, correré amb les meves velles brooks caldera, ni placa de carbono ni hòsties, a gaudir d’una matinal esportiva i ja està. No vull marcar-me un temps, ni un ritme, simplement a gaudir.

Surto de l’últim calaix i haig de fer filigranes per poder córrer còmode, anar fent zigz-zaga entre la multitud. A partir del km 2 ja anem més esponjats, miro el rellotge i en marca un ritme de 3,49, ieeeep! frena que no anem a guanyar el mundial David!. A partir d’aquí intentant mantenir un córrer viu però sense patir massa, a la que em noto que forço més del comte, aixeco el peu de l’accelerador. El genoll bé, cap molèstia, tot al seu lloc, corrent tranquil i sense estrebades, al costat del mar i pels carrer interiors de Sitges.

Els km passen bastant ràpid, hi ha algun repetjó, canvis de direcció i girs de 180 graus, però en general un circuit maco. Son dues voltes. Penso que vull guardar la “dosis de patiment” per futures curses, les de llarga distància, que són les que més m’agraden, així que m’hi faig però tampoc no tant.

I pim pam, 21km i 1h 30m. Primera cursa de l’any i una mitja més, compartida amb grans amics, va, que això no ha fet més que començar!

 



Arxiu del blog