temes

18 d’ag. 2024

TRAIL DEL MOIXERÓ

 


Em vaig apuntar a aquesta cursa més que res per sumar quilòmetres, m’agrada anar variant d’escenari i de modalitat. Un dia vaig a les pistes, un altre faig el circuit que tinc a Malla, un altre al llac de Banyoles, un altre al carrilet, al Montseny, al Puigsacalm, donant voltes al parc de Bombers i si no pel voltant de casa, i si no...doncs faig una cursa, la qüestió es anar variant per no desmotivar-me. I es que aquesta setmana l’acabo amb gairebé 160km, i això es molt per a mi, tot el dia estic corrent i aquesta vegada la preparació per anar a Grècia està sent una mica feixuga.

La cursa en si, doncs bé. He sortit tranquil i de seguida em notava els bessons de les sèries de 200 del dimarts, a les pistes de Font Romeu. A la llarga pujada fins al coll de Tancalaporta he patit una mica, normalment aquí es on vaig més bé, però em noto la fatiga d’aquestes ultimes setmanes i faig el que puc. A la baixada mica en mica, que les pedres estan molles i hi ha molt fang, la meva prioritat es no fer-me mal.

I res, arribada de nou a Bagà després de cinc hores i pico 37km i 2200+, bastant fresc dintre del que cap. Aquesta cursa es pels amants del trail running, a mi tot això ja em ve una mica gran, em sobren pedres, fang, bastons i gorres del revés...

El mes passat el vaig acabar amb gairebé 600km, aquest en volia fer 1000, però ja veig que serà impossible, però vaja, que vaig bé, tot al seu lloc.

Demà més.



Arxiu del blog