temes

25 d’ag. 2024

VERTICALP

 


Ja sé que per preparar una cursa de 246km fer una vertical no hi encaixa gaire, però bueno, jo ho faig així, necessito anar canviant constantment de ritmes, de desnivells i de lloc, i penso que malament tampoc m’anirà.

Una cursa xulíssima, amb 7km i 1400+, amb un recorregut que demana a crits fer-hi una vertical com aquesta, finalitzant a la Tossa. Felicitats a la gent d’Alp perquè tenen una cursa molt ben parida, i ho dic jo que n’he fet moltíssimes.

 M’he trobat bastant bé, potser una mica cansat d’aquestes ultimes setmanes, però en general estic satisfet, no li puc demanar més a aquesta pobre meva carcanada, aquest tipus de curses s’han d’entrenar específicament. La canal del final se’m a entravessat una mica, allà he perdut pistonada, però al final, he baixat d’una hora i mitja que era el temps que m’havia proposat abans de sortir. 1h28m i 62è classificat.

Aquesta setmana només 110km, amb una marató per sota de les quatre hores i una vertical per rematar-ho.

Va, seguim que aquesta propera setmana si que promet...






Arxiu del blog