temes

8 d’oct. 2024

ONCOTRAIL 2024



 I una setmana després de l’Spartathlon, amb les cames una mica tocades encara, em torno a embolicar amb una altre cursa. La veritat es que no vaig saber dir que no, tot i no saber com em respondria el cos i de si estaria recuperat, però vaja, que només es viu una vegada home!

Vaig a anar a parar amb un equip fantàstic, super ben avinguts, super bon rotllo i tot i que em van portar amb el ganxo tot el dia, vaig sobreviure a les cinc etapes i vaig complir, a més, ho vaig fer gaudint com mai, del recorregut, del paisatge, de formar part d’un projecte que es molt més que una cursa.

Em vaig tornar a sentir corredor, controlant l’esforç, sabent regular i sobretot compartint estrebades i també riures i bons moments. L’equip de suport fantàstic i tot plegat per una bona causa.

Gràcies Kriter per deixar-me formar part d’aquest equip, ho he gaudit moltíssim i aquest Oncotrail el recordaré sempre.

Seguim!








Arxiu del blog